TNB KEP’ten Hem Size Hem Mükelleflerinize Kayıtlı Elektronik Posta!

TNB KEP’ten Hem Size Hem Mükelleflerinize Kayıtlı Elektronik Posta!

TNB KEP’in sunduğu Kayıtlı Elektronik Posta hizmetinden yararlanan mükellefleriniz size kazandırıyor.

Siz de TNB KEP Kayıtlı Elektronik Posta abonesi olmasını sağladığınız mükelleflerinizi bildirin, hemen Mali Müşavirlere özel ücretsiz tarifelerden yararlanmaya başlayın.

Mükelleflerinizi, 19 Ocak 2013 tarihinde yürürlüğe giren e-tebligat Yönetmeliği ile anonim ve limited şirketler için zorunlu hale gelen Kayıtlı Elektronik Posta hizmetinden TNB KEP’in sunduğu avantajlarla yararlandırarak, Kayıtlı Elektronik Posta hizmetinden ücretsiz yararlanabilirsiniz.

  • Kayıtlı Elektronik Posta ile
  • Oda ile yazışmalarınızı ve evrak teslimlerinizi KEP üzerinden yapabilir,
  • Resmi kurum ve kuruluşlarla olan ticari yazışmalarınızı güvence altına alabilir,
  • Mükelleflerinizle yaptığınız yazışmalarınızı elektronik ortama taşıyarak hem şirketinizi güvence altına alabilecek, hem de iş süreçlerinize hız ve verimlilik kazandıracak
  • Posta, evrak takip süreçlerinizdeki maliyetlerinizi %70’e varan oranlarda düşüreceksiniz.

MÜKELLEFİNİ GETİRİP ÜCRETSİZ KEP ADRESİ ALMAK İSTEYENLER İÇİN

  • 5 Mükellef Getirene

    Ücretsiz

    • 1 yıl KEP Gönder Al Standart
    • 1 yıl kullanımlı 12 KEP
    • SMS/E-Posta bilgilendirme
    • Sınırsız posta kutusu alanı *
  • 10 Mükellef Getirene

    Ücretsiz

    • 2 yıl KEP Gönder Al Standart
    • 1 yıl kullanımlı 12 KEP
    • SMS / E-Posta Bilgilendirme
    • Sınırsız posta kutusu alanı *
  • 15 Mükellef Getirene

    Ücretsiz

    • 3 yıl KEP Gönder Al Standart
    • 1 yıl kullanımlı 12 KEP
    • SMS / E-Posta Bilgilendirme
    • Sınırsız posta kutusu alanı *

* Sınırsız posta kutusu kampanyası Eylül sonuna kadar geçerlidir.

KEP ADRESİNİ ALIP MÜKELLEF KAZANDIRDIKÇA ÜCRETSİZ KEP GÖNDERİMİ ALMAK İSTEYENLER İÇİN

  • 5 Mükellef Getirene

    Ücretsiz

    • 50 KEP **
  • 10 Mükellef Getirene

    Ücretsiz

    • 100 KEP **
  • 15 Mükellef Getirene

    Ücretsiz

    • 150 KEP **

** Hediye edilen KEP gönderimleri 1 yıllık olup, aboneliğin
başladığı tarih başlangıç olarak alınır.

Kayıtlı Elektronik Posta 19 Ocak 2013 tarihinde yürürlüğe giren e-tebligat Yönetmeliği ile anonim ve limited şirketler için e-tebligat adresi olarak KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hesabı kullanılması kanunen zorunlu hale getirilmiştir. Anonim ve limited şirketlerin Kayıtlı Elektronik Posta adreslerini tebligat aldıkları mercilere bildirmeleri gerekmektedir. E-tebligat adresi, tebligatları elektronik ortamda alabileceğiniz Kayıtlı Elektronik Posta adresidir.

Kayıtlı Elektronik Posta hizmeti kanuni bir zorunluluk olmasının ötesinde birey ve kurumlara birçok fayda sağlamaktadır. Kayıtlı Elektronik Posta ile,

  • Evrak gönderim ve kargo maliyetlerinizi %70 varan oranlarda düşürebilirsiniz.
  • İşlerinizde hız ve verimlilik sağlarsınız.
  • Gönderilere ait yasal delliler saklandığından iletişimini zi ve tüm bilgi birikiminizi koruma altına alırsınız.
  • Şahsen başvurarakyapmanız gereken pek çok işi KEP ile yaparak zaman kazanırsınız.

NASIL YARARLANIRSINIZ?

Kampanyadan yararlanmak için tek yapmanız gereken yukarıdaki iletişim formunu doldurmak. Satış temsilcimiz size en kısa zamanda ulaşıp size indirim kodunuzu iletecek ve başvuru süreciniz ile ilgili olarak bilgi aktaracak.

TNB KEP HAKKINDA BİLMEDİKLERİNİZ

  • E-tebligat adresi nedir? Nasıl temin edebilirim?

    00:55
  • Şirketimizin ihtiyacına uygun Kayıtlı Elektronik Posta KEP hizmetini nasıl seçerim?

    01:26
  • Şirketimize Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi alacağız, ne yapmalıyız?

    02:19
  • Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Nedir?

    02:39
Kayıtlı Elektronik Posta’nın Standart E-Postadan Farkı
  • Gönderici ve alıcı kimlikleri bellidir.
  • Gönderim, teslim ve okunma zamanı değiştirilemez.
  • İçerik bütünlüğü korunur.
  • Uyuşmazlık durumunda hukuken geçerlidir.
  • KEP hesabınıza gönderilen tebligatlar 5 takvim günü sonunda, tebligat dışı gönderiler ise ertesi iş günü sonunda okundu olarak kabul edilir.
  • Tebligat gönderimlerine ilişkin deliller 30 yıl, tebligat dışı gönderilere ait deliller ise 20 yıl saklanır.
Kayıtlı Elektronik Posta’nın Kullanım Alanları

Kamu kurumları, şirketler ve müşterileriniz ile aranızdaki

  • Resmi, özel ve ticari her türlü belge veya bildirim
  • Beyanname
  • Müşteri bilgilendirmeleri
  • Sözleşme yenileme/fesih
  • Sipariş, sipariş teyidi
  • İhtar, ihbar, teyit, dilekçe
  • İhale teklifleri
  • Kredi başvuruları
  • Sigorta işlemleri
  • Fatura ve mutabakat
  • Abonelik, üyelik yazıları
  • Başvuru
  • Hizmet değişikliği
  • Geciken ödeme bildirimleri
  • İptal bildirimleri
  • Kira kontratları
  • Dilekçe
  • E-tebligat alma

Çalışanlarınız ile aranızda

  • İşe giriş sözleşmesi
  • Sözleşme yenileme /fesih
  • İzin kullanımı
  • İş teklifleri
  • İş başvurusu geri dönüşleri
  • Bordro gönderimleri
  • Terfi ve atama yazıları
  • Maaş ve prim bildirimleri
  • Çalışan memnuniyeti anketleri
  • Zimmet tutanakları
  • Performans değerlendirme sonuçları
  • Uyarı yazıları
  • Fazla mesai yazıları
  • Çalışma saati değişikliği
  • Kurum içi duyurular
  • Yönetmelik yazıları
  • Eğitim yazıları

gibi belge ve bildirimlerinizi KEP ile elektronik ortama taşıyabilirsiniz.

KEP Kullanmanın Faydaları

E-Tebligat alabilirsiniz!

Kamu kurumları tebligatları zorunlu olarak e-tebligat şeklinde göndermeye başlıyor. Siz de firmanıza gelecek tebligatlardan haberdar olmak için KEP adresinizi kullanabilirsiniz.

İşinizi garantiye alırsınız!

Çalıştığınız firmalar, bireyler ve kamu kurumları ile aranızdaki yazışmaları KEP ile yaparak firmanızı güvence altına alırsınız. Anlaşmazlık durumunda KEP gönderi kayıtlarınız hukuksal süreçte kesin delil kabul edilir.

%90’a varan oranlarda maliyetlerinizi azaltırsınız!

Kağıt, baskı, posta ve saklama maliyetlerinizi azaltırsınız.

Hız ve verimlilik sağlar!

Gönderilerinizin ulaşıp ulaşmadığını ya da doğru kişiye ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmenize gerek kalmaz. Üstelik KEP gönderileri alıcı tarafından okunmasa bile ertesi iş günü sonunda yasal olarak okundu kabul edilir.

Zaman kazandırır

Şahsen gidip yapmanız gereken başvuru, dilekçe, talimat gibi işlemleri KEP ile ofisinizden 7x24, saniyeler içinde yapabilirsiniz.

Firmanızdaki bilgi birikimi ve proje fikirlerini çalınmalara karşı korursunuz!

Paylaştığınız proje fikrinin ya da bilginin izinsiz kullanılması durumunda, firmanıza ait olduğunu ispat edebilir ve yasal süreçte KEP gönderilerinizi delil olarak kullanabilirsiniz.

Gönderinizin içeriği değiştirilemez!

Gönderinizin içeriğinin değişmesi durumunda gönderinin orijinal olmadığı ispatlanabilir.