garanti

GARANTİ BANKASI MÜŞTERİLERİNE ÖZEL
%20 İNDİRİMLİ KEP, TNB KEP’TE...

Satış temsilcimiz size en kısa süre içerisinde ulaşacaktır.

Türkiye Noterler Birliği Vakfı’nın güven ve tecrübesini Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hizmeti ile sizlere sunan TNB KEP, Garanti Bankası müşterilerine özel %20 indirimli hizmet sunuyor. E-tebligat almak için kullanabileceğiniz KEP adresi başvurularınızı Garanti şubelerinden veya www.garanti.com.tr internet şubesinden yapabilirsiniz.

İnternet şubesinden yapacağınız başvurularda BAŞVURULAR > KAYITLI ELEKTRONİK POSTA adımlarını takip ederek talebinizi iletebilirsiniz.

Talebinizin bize ulaşmasını takiben gün içerisinde müşteri danışmanımız sizin için en doğru tarifeyi belirlemek ve başvurunuzu tamamlamak üzere sizinle temasa geçecektir.

İndirim, kampanyalı tarifeler için geçerli değildir.

Kayıtlı Elektronik Posta’nın Standart E-Postadan Farkı
  • Gönderici ve alıcı kimlikleri bellidir.
  • Gönderim, teslim ve okunma zamanı değiştirilemez.
  • İçerik bütünlüğü korunur.
  • Uyuşmazlık durumunda hukuken geçerlidir.
  • KEP hesabınıza gönderilen tebligatlar 5 takvim günü sonunda, tebligat dışı gönderiler ise ertesi iş günü sonunda okundu olarak kabul edilir.
  • Tebligat gönderimlerine ilişkin deliller 30 yıl, tebligat dışı gönderilere ait deliller ise 20 yıl saklanır.
Kayıtlı Elektronik Posta’nın Kullanım Alanları

Kamu kurumları, şirketler ve müşterileriniz ile aranızdaki

  • Resmi, özel ve ticari her türlü belge veya bildirim
  • Beyanname
  • Müşteri bilgilendirmeleri
  • Sözleşme yenileme/fesih
  • Sipariş, sipariş teyidi
  • İhtar, ihbar, teyit, dilekçe
  • İhale teklifleri
  • Kredi başvuruları
  • Sigorta işlemleri
  • Fatura ve mutabakat
  • Abonelik, üyelik yazıları
  • Başvuru
  • Hizmet değişikliği
  • Geciken ödeme bildirimleri
  • İptal bildirimleri
  • Kira kontratları
  • Dilekçe
  • E-tebligat alma

Çalışanlarınız ile aranızda

  • İşe giriş sözleşmesi
  • Sözleşme yenileme /fesih
  • İzin kullanımı
  • İş teklifleri
  • İş başvurusu geri dönüşleri
  • Bordro gönderimleri
  • Terfi ve atama yazıları
  • Maaş ve prim bildirimleri
  • Çalışan memnuniyeti anketleri
  • Zimmet tutanakları
  • Performans değerlendirme sonuçları
  • Uyarı yazıları
  • Fazla mesai yazıları
  • Çalışma saati değişikliği
  • Kurum içi duyurular
  • Yönetmelik yazıları
  • Eğitim yazıları

gibi belge ve bildirimlerinizi KEP ile elektronik ortama taşıyabilirsiniz.

KEP Kullanmanın Faydaları

E-Tebligat alabilirsiniz!

Kamu kurumları tebligatları zorunlu olarak e-tebligat şeklinde göndermeye başlıyor. Siz de firmanıza gelecek tebligatlardan haberdar olmak için KEP adresinizi kullanabilirsiniz.

İşinizi garantiye alırsınız!

Çalıştığınız firmalar, bireyler ve kamu kurumları ile aranızdaki yazışmaları KEP ile yaparak firmanızı güvence altına alırsınız. Anlaşmazlık durumunda KEP gönderi kayıtlarınız hukuksal süreçte kesin delil kabul edilir.

%90’a varan oranlarda maliyetlerinizi azaltırsınız!

Kağıt, baskı, posta ve saklama maliyetlerinizi azaltırsınız.

Hız ve verimlilik sağlar!

Gönderilerinizin ulaşıp ulaşmadığını ya da doğru kişiye ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmenize gerek kalmaz. Üstelik KEP gönderileri alıcı tarafından okunmasa bile ertesi iş günü sonunda yasal olarak okundu kabul edilir.

Zaman kazandırır

Şahsen gidip yapmanız gereken başvuru, dilekçe, talimat gibi işlemleri KEP ile ofisinizden 7x24, saniyeler içinde yapabilirsiniz.

Firmanızdaki bilgi birikimi ve proje fikirlerini çalınmalara karşı korursunuz!

Paylaştığınız proje fikrinin ya da bilginin izinsiz kullanılması durumunda, firmanıza ait olduğunu ispat edebilir ve yasal süreçte KEP gönderilerinizi delil olarak kullanabilirsiniz.

Gönderinizin içeriği değiştirilemez!

Gönderinizin içeriğinin değişmesi durumunda gönderinin orijinal olmadığı ispatlanabilir.

Bireysel Tarifeler Kurumsal Tarifeler Hemen Başvur