AKILLI KEP SİSTEMİ

Akıllı KEP Yönetim Sistemi

KEP Yönetim Sistemi (KEPYS), kurumsal entegrasyon çözümü ile gelen kep iletilerinin arşivlenmesi, adres bazlı sınıflandırması, kurum içi dağıtımı, yanıt hazırlanması ve  raporlanması amacıyla sunulan katma değerli TNB KEP iş ortağı çözümüdür.


Şirketler, TNB KEP Akıllı KEP Yönetim Sistemi ile;

  • KEP iletilerini otomatik olarak sınıflandırabilir,
  • Sorumlu, yetkili, bilgi edinmesi gereken gibi kriterler ile ilgili kişi veya departmanlara dağıtımını sağlayabilir,
  • Dağıtımı yapılan KEP iletilerinin iş kuralları doğrultusunda işlem görmelerini sağlayabilir,
  • İş süreçleri doğrultusunda çalışanlarına, iş ortaklarına, müşterilerine, kamu kurumlarına ya da diğer şirketlere iletecekleri yazışma ve bildirimleri KEP hesapları üzerinden rahatlıkla yapabilir,
  • Tüm süreçleri raporlayıp takip edebilirler.

Hangi Şirketler için Uygundur?

  • Gelen ve giden KEP iletilerini kurum içi süreçlerine sokarak işlem yapmak isteyen,
  • KEP ilintili işlemlerde gecikme yaşanmamasını isteyen,
  • KEP iletilerine ilişkin tüm işlemleri kayıt altına almak isteyen,
  • Otomatik sınıflandırma, dağıtım, takip ve raporlama ile verimlilik sağlamak isteyen tüm şirketler için uygundur.

Nasıl Yararlanırsınız?

  • TNB KEP Kurumsal Satış Yöneticiniz ile irtibata geçmeniz ya da yönlendirme için 444 6 537 ’den TNB KEP Müşteri Hizmetlerine ulaşmanız yeterlidir.

Nasıl Ücretlendirilirsiniz?

  • TNB KEP Kurumsal Satış Yöneticiniz aracılığı ile detay bilgilere ulaşabilirsiniz.
Geri Dön